Ipod Touch 4 Gen -.-

hey hai hop . assalamualaikum .

memang lama gila tak update . haih biasalah orang dah jadi bos besar kan . ecewah .

ok sekarang aku memang betul betul perlukan bantuan korang . please help me !!!

aku ada pakai ipod . ipod touch 4 gen (8GB) aku rasa . warna silver . benda ni memang dah lama gila aku nak tanya . tapi lupa dan lupa .

apa ? tatau ipod tu apa ? bukan dengar lagu tu . yang itu ipod nano . yang ni ipod touch .


ni namanya ipod touch . 

apa yang aku nak tanya ? ha ha ha . aku nak tanya ni . mana nak cari casing fhone ni ??? T_T

ipod touch ni dah lah nipis nak ...... . kalau tade cover memang pelik lah .

please please dan please . mana nak cari casing ipod ni T_T

kalau korang tahu bagi tau aku tau . aku nak sangat . thanks :')

 

No comments:

Post a Comment

Golekkan komen anda di sini. yang positif sahaja diterima. ^__^